График работы:
Будни: 10:00–19:00

Сб-Вс: 12:00–18:00

Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Отзывы о магазине

мені все сподобалось тільки прохання щоб колл-цетр працював ввечері , а то після роботи дуже важко вам було дозвонитися
Команда REVERS
Валентина Шпак, дякуємо за відгук і високу оцінку. Також прийняли ваше побажання і розуміємо наскільки воно важливе. Для цього плануємо вже з восени розширити години роботи нашого відділу консультації. На даному етапі на жаль ми не маємо змоги забезпечити якісну підтримку і швидкі відповіді після 19.00 тому змушені обмежувати час роботи. Але при цьому робимо все щоб трансформувати наші процеси і покращити цей аспект.
Купував джостик для сони плейстейшн, відправляв мабуть якийсь дальтонік, прийшов іншій ввідтінок, хоча на фото інший колір
Pitbull, вибачаємось за незручності, ми зв'яжемося з вами і запропонуємо відправити інший колір, а контролер який Ви отримали, можна відправити нам за наш рахунок. Щоб ситуація для вас не ускладнювалась, ми вже сьогодні готові відправити вам заміну.
рекомендую, особенно у вас очень приятные и воспитанные курьеры
Команда REVERS
Светлана, благодарим за покупку и высокую оценку нашего сервиса. Мы очень рады, что оставили только приятные впечатления для вас :)
Была конфликтная ситуация но ребята пошли на встречу и сделали возврат , обязатально вернусь и куплю что то у вас.
Команда REVERS
DzX, мы рады, что Вы оценили наш уровень клиенториентированности. Всегда стремимся занимать в первую очередь сторону и интересы наших клиентов, что бы не потерять ваше доверие.
купил самсунг через четыре недели начал глючить... не знаю чея это вина но осадочек остался
Василий, дякую що написали про проблему. Хотіли нагадати що у нас існує розширений термін для повернення тому у вас ще є змога повернути смартфон або обміняти його на інший. Також ми готові допомогти вам з його налаштуванням, можливо це допоможе виправити ситуацію. Ми зв'яжемося з вами і зробимо все щоб вирішити проблему.
Василий
"Служба підтримки" REVERS, ребята спасибо вам, написал как крик отчаяния, так как думал , что за 14 дней уже не смогу нормально вернуть, а здавать времонт значило остатся на недели без телефона. Поэтому за обмен особо благодарен.
Василий, дякуємо вам за високу оцінку, дуже добре що Ви повідомили нас про свою проблему і змогли вирішити її. Якщо в майбутньому будуть якісь складнощі, пишіть нам :) Навіть , якщо гарантійний термін буде вичерпаний , ми допоможемо з пост гарантійним сервісом.
В цілому все добре, але не розумію чому мав платити за наложку, так вже ніхто не робить
Роман, дякуємо вам за відгук і зауваження. Нам прикро, що це залишило для вас неприємні враження. Ми спробуємо пояснити, чому діє така система... Функція оплати комісії Нової пошти за наложений платіж не враховується в собівартості, що дозволяє нам мати більш гнучкі і нижче ціни ніж у більшості конкурентів. Кожен з клієнтів може вибрати різні модифікації оплати і доставки, що буде впливати на кінцеву вартість. При цьому навіть в такій ситуації ми намагаємося зробити все, щоб після оплат у всіх додаткових витрат, кінцева ціна була б не вища за ринкову.
Все ок. Уже 4 покупка у вас. Только большая просьба, сделайте уже кредиты доступные.
Шушкевич Валерий, дякуємо за довіру і чергове замовлення, це надихає нас не зупинятися в побудові найкращого місця для покупки електроніки для наших клієнтів.

На рахунок вашого зауваження. Наразі ми ведемо перемовини з банками, щоб отримати умови кредитування які б не вплинули на ціни продажу і не погіршили їх. Чому ми раніше , не підключали кредити? Тому, що для нас дуже важливо забезпечити найкращі ціни, а з прихованими відсотками банків , ми були б вимушені закладати їх в собівартість. Але обов'язково в найближчому часі ми вирішимо це питання :)
Пока еще ничего не купил тут. Ну понравилось что когда хотел заказать телефон, мне честно сказали, что не смогут доставить его до среды и даже порекомендовали конкуренты. Был удивлен. Но совет помог.
була приємно вражена подарунком, як раз думала де купувати скло захисне і тут такий сюрприз, дуже вдячна
Уже вторая покупка )) Все хорошо, претензий нет. Девочка которая консультировала меня , Оксана, попросила оставить отзыв. Вот ))) Задачу выполнил ;)
Я в захваті від якості сервісу, купив телевізор, користуватися почав через днів 10, через тиждень розумію що купив не те що очікував. Трохи хвилювася , що вже не встиг повернути. Але ризикнув і вирішив звернутися. Хлопці пішли на зустріч, перевірили що телевізор як новий і без проблем замінили на інший.. Дуже вдячний
просил доставить товар к понедельнику, уже вечер вторника, а результата ноль, спасибо помогли
Боревич Михаил, дякуємо, що написали про проблему. Ми перевірили , ваше замовлення чекає вас на Новій Пошті з понеділка. Можливо вам не прийшла смс з повідомленням. Візьмемо це питання під контроль. Плюс ми вислали вам підтвердження наявності товару , який очікує вас в вказаному відділенні.
пишу отзыв курьеру Сергею. Понравилось отношение к клиентам, подъехал в другой район вне рабочее время, помог переустановить полностью программы со старого телефона на новый, объяснил несколько моментов. обязательно обращусь еще
Сказали, что стоимость доставки будет одна, а при получении оказалась другая. Пытался дозвониться вам было все занято. Отказался посылки.. Евли уже говорите, что так переживаете за клиентов, так хоть делайте что то
Сергей Пискун, нам дуже прикро, що створили для вас зайві незручності. Це була наша помилка, ми не попередили вас про комісію Нової пошти за наложенний платіж. Тому хотіли б запропонувати знижку як компенсацію за неточність наданих даних. І в свою чергу приділимо більше уваги навчанню консультантів і роз'ясненню всіх деталей клієнтам при підтвердженні замовлення.
Наверх